.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه از استان مازندران

صاردات مرغ از مازندران به عراق، افزايش اعتبارات عمراني دامپزشكي مازندران در دولت نهم و ... از مهم‌ترين اخبار كوتاه مازندران است.

به گزارش شمال نیوز ، ‌رئيس سازمان بازرگاني استان مازندران در گفتگو با خبرنگار فارس در مازندران گفت: مرغ توليدي مازندران به عراق صادر مي‌شود.
عباسعلي وفايي‌نژاد با اشاره به اينكه اين كار به دليل شناسايي بازارهاي هدف است، افزود: با توجه به توليد مازاد مرغ در استان و براي توازن در عرضه و تقاضا، حمايت از توليدات درون استاني، اين كار انجام مي‌شود.
وي با اعلام اينكه نبود زيرساخت‌هاي لازم، هزينه‌هاي بالاي توليد، ضعف در بسته‌بندي، نبود ناوگان حمل و نقل بين‌المللي در استان از مشكلات صادرات است، تصريح كرد: وحدت و همدلي همه بخش‌هاي خصوصي و دولتي ضروري است.
وفايي‌نژاد از انجام هماهنگي‌هاي لازم براي استقرار سه پايانه حمل و نقل بين‌المللي تا پايان شهريور ماه سال ‌جاري خبر داد.

* ساخت و ساز بدون مجوز چهره شهرها را به خشت و آجر تبديل مي‌كند
معاون برنامه‌ريزي استاندار مازندران با اشاره به اينكه ساخت و سازهاي بدون پروانه و مازاد پروانه ساختماني در كميسيون ماده صد طرح مي‌شود، گفت: ساخت و ساز بدون مجوز چهره شهرها را به خشت و آجر تبديل مي‌كند.
ولي‌الله فرزانه با اعلام اينكه اين الگو و برنامه از پيش تعيين شده چهره شهر را نازيبا مي‌كند، افزود: اين از مصائبي است كه حقوق اجتماعي شهروندي در آن رعايت نمي‌شود.
وي مشكل شهرداري‌هاي استان را تقليل سطح اشغال در ساخت و سازهاي مصوب سال 79 از 65 درصد به 45 درصد عنوان و بيان داشت: در صورت تصويب و يا بازنگري طرح‌هاي جامع و طرح‌هاي تفصيلي در شهرداري هر شهر و عدم اعمال دخل و تصرف ديگر دستگاه‌هاي اجرايي و نيز استفاده از متخصصان و شهرسازان در ارائه طرح‌هاي فوق مي‌توان انتظار داشت شهري متناسب با شانيت مردم استان ايجاد كرد.

* افزايش اعتبارات عمراني دامپزشكي مازندران در دولت نهم
كارشناس دامپزشكي استان مازندران از افزايش اعتبارات عمراني دامپزشكي مازندران در دولت نهم خبر داد.
سيد‌محمد‌باقر قاسمي اظهار داشت: در هشت سال صدارت اصلاح‌طلبان فقط يك پروژه دامپزشكي در مازندران به بهره‌برداري رسيد اما در دولت نهم پنج پروژه در شهرهاي نكا، جويبار، ساري، قائمشهر و محمودآباد به بهره‌برداري رسيد.
وي گفت: اعتبارات عمراني دامپزشكي مازندران در دولت نهم بيش از 5 هزار درصد افزايش ياقت كه اين افزايش سبب ايجاد جهش در احداث و تكميل پروژه‌هاي عمراني نيمه كاره دولت‌هاي گذشته شد.
قاسمي با بيان اينكه پروژه‌هاي عمراني دامپزشكي مازندران قبل از دولت نهم به علت اطاله زمان به آثار باستاني تبديل شده بود، افزود: در هشت سال صدارت اصلاح طلبان فقط يك پروژه دامپزشكي در مازندران به بهره‌برداري رسيد.
وي خاطرنشان كرد: يكي از اين پروژه‌ها مركز آزمايشگاهي بين‌المللي است كه به عنوان رفرنس آزمايشگاهي در جهان و خواهرخوانده پادواي ايتاليا قلمداد شد و به 30 كشور جهان خدمات مي‌دهد.
قاسمي تاكيد كرد: در دولت نهم شش پروژه ديگر دامپزشكي در شهرهاي ساري، گلوگاه نوشهر، محمودآباد و سوادكوه در حال اجراست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.